نوشته شده توسط : javad.

چکیده سخنان دیشب رئیس جمهور: شرایط هسته ای ایران به قبل باز نخواهد گشت. در۶ماهه اول امسال رشد قابل ملاحظه وار ودات و صادرات غیرنفتی در حدود ۵۰ملیارد داشته ایم. دست بانک ها برای پرداخت تسهیلات باز تر شده است.

به صورت غیر موثق شنیده شده ثنوسا که با شایعه فروش زمین کیش روبرو است (و به این دلیل قیمت آن در حال بالا رفتن می باشد)، این در حالی است که این زمین ها به هیچ وجه قابل فروش نمی باشد.

همچنین در پایان هفته ی گذشته خبری مبنی بر اعلام آمادگی ۴ کشتیرانی برای ورود به بندر شهید رجایی منتشر شد. بر این اساس در پنج ماه اخیر، چهار خط کشتیرانی بین‌المللی بزرگ به نام‌های هیوندایی (Hyundai)، هانجین (Hanjin)، کاسکو (Cosco) و ون‌‌های (WAN HAI)، نمایندگانی از مدیران منطقه‌ای خود را به بندر شهید رجایی جهت انجام مذاکره و رایزنی به منظور حضور مجدد و برقراری خطوط لاینری خود اعزام داشته که در نتیجه این مذاکرات، خط کشتیرانی ون‌‌های Wan Hai به عنوان اولین لاینر، در تاریخ ۳۱ تیرماه امسال‌ اولین کشتی لاینری خود را با نام Wan Hai 512 با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر به بندر شهید رجایی اعزام کرد.

مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان اظهار داشت: در برگزاری مجمع سال جاری فروش یکی از ساختمان های “غشان” مورد تصویب هیأت مدیره قرار گرفت و هم اکنون کارهای مقدماتی فروش آن در حال پیگیری می باشد.

می گویند صحبت از برخی معافیت های مالیاتی در شیران این سهم را به صف خرید کشانده است، واتی نیز که با بحث افزایش سرمایه روبرو است.

شنیده شده احتمال تعدیل در نماد خودرو وجود دارد و حتی شایعه بسته شدن آن از گوشه و کنار نیز شنیده می شود.

توریل در نظر دارد سرمایه خود را معادل ۲۹۰ درصد افزایش دهد یعنی سرمایه خود را از مبلغ ۶۵۳ میلیارد ریال به مبلغ ۲۵۴۶ میلیارد ریال برساند

منبع:9bourse




:: موضوعات مرتبط: شنیده های بازار , شایعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: